17 set 2013

Mellora a túa reputación online e offline con 2 ferramentas para o teu negocio de hostalería

Pechado

MATRÍCULA:
Gratuíta


DATA:
21 de outubro de 2013.

 
HORARIOS:
De 10:00 a 13:30 horas


DESTINATARIOS:
Responsables de calidade, responsables de departamentos, xerentes e/ou directores de establecementos hostaleiros (aloxamentos e servizos de restauración).

Darase prioridade a aqueles establecementos que estean certificados coa Q de Calidade Turística ou que a estean a implantar.


Nº MÁXIMO DE PARTICIPANTES:

20


OBXECTIVOS:
Mostrar a utilidade e funcionalidade de dúas ferramentas para mellorar o sistema de atención ao cliente.

Programa

PROGRAMA:
10:00 - 10:15      Presentación da xornada

10:15 - 10:30      Importancia da presenza “online”

Fomentar a participación dos asistentes a través do noso #hastag para que poidan ver as posibilidades e oportunidades das redes sociais en tempo real.

10:30 - 11:15      Presentación SOS Cliente e dinámica sobre a aplicación

“A importancia de escoitar aos teus clientes”

11:15 - 11:30     Pausa

11:30 - 12:15     Presentación de unamesaporfavor.com e da importancia da imaxe “online”

12:15 - 12:30     Roda de dúbidas e preguntas

Arriba