Campaña de Medios

Feder

CAMPAÑA DE MEDIOS 2016

A Axencia de Turismo de Galicia levou a cabo no ano 2016  unha Campaña de publicidade nos ámbitos nacional e internacional para difundir o atractivo turístico dos bens integrantes do patrimonio natural e cultural galego, que incluíu a contratación da creatividade  e a produción, estratéxica e compra de medios para as campañas de promoción dos recursos naturais e culturais de Galicia durante 2016.
  

O importe destinado a esta campaña foi de 2.398.158,11    COFINANCIADO nun 80% polo P.O.FEDER GALICIA 2014/2020 (OE 6.3.2).

CAMPAÑA DE MEDIOS 2015

A Axencia de Turismo de Galicia levou a cabo no ano 2015  unha Campaña de publicidade nos ámbitos nacional e internacional para difundir o atractivo turístico dos bens integrantes do patrimonio natural e cultural galego, que incluíu a contratación da creatividade e a produción, estratexia e compra de medios para as campañas de promoción dos recursos naturais e culturais de Galicia durante 2015.


O importe destinado a esta campaña foi de 2.456.685,39  € COFINANCIADO nun 80% polo P.O.FEDER GALICIA 2014/2020 (OE 6.3.2).
 

Arriba
Axúdanos a mellorar!