CALIDADE TURÍSTICA

20 set 2021

CURSO DE XESTIÓN DO CAMBIO PARA DIRECTIVOS DE ALOXAMENTOS SINGULARES DE GALICIA

Pechado

CURSO DE XESTIÓN DO CAMBIO PARA DIRECTIVOS  DE ALOXAMENTOS SINGULARES DE GALICIA

CURSO COMPLETO

 

Programa

 

O Plan de formación Turismo de Galicia 2021 ten como principal obxectivo a mellora das competencias profesionais do sector turístico galego no Xacobeo 21 22.  Entre os temas a abordar neste plan de formación identifícanse como demanda prioritaria  o acompañamento ao sector turístico para que se adapte ao novo paradigma no negocio turístico xerado pola situación mundial producida pola pandemia e afrontar o futuro de xeito adecuado.

O Curso de Xestión do cambio para Directivos de aloxamentos singulares en Galicia, ten como obxetivo ofrecer aos empresarios  todos os elementos de xestión para  autodiagnosticar o  desenvolvemento empresarial actual  e a posibilidade de  novas vías de negocio de cada produto, a súa orientación estratéxica da comercialización a través da últimas tendencias, a preparación e avaliación dos novos proxectos con desenvolvemento do proceso económico e financeiro e finalmente a adecuación, valoración, conveniencia e implementación das novas normativas medio ambientais desenvoltas pola Unión Europea.

METODOLOXÍA

Curso en liña de 80 horas  de formación, a través da Plataforma de Formación de Turismo de Galicia, con clases a través da Aula Virtual de 2 horas de duración de Luns a Venres de 16 a 18 horas durante 2 meses, con expertos nas diferentes materias. Os alumnos poderán consultar en todo momento materiais, exercicios e documentación na plataforma, así como solventar todas as dúbidas cos profesores.
Unha vez rematada a formación, recibirán asesoría individual, no que cada empresario poderá recibir indicacións e asesoria sobre o seu novo proxecto de productos turístico e as particularidades do mesmo.

CONTIDOS:
I.- A xestión do cambio estratéxico na empresa
 Autodiagnóstico
Análise do  autodiágnostico
Cara a onde desexamos ir?
Cales son as tendencias nos cambios?
Que cousas cambiar e como desenvolvelas?
Análise,  prediseño e ferramentas para o cambio
II.- A innovación e adaptación como cambio necesario
Por que innovar?
Principios basee da innovación
Tipos de innovación
O proceso da innovación
A xestión do proceso de innovación
Tecnoloxías estratéxicas
Competitividade, vantaxes competitivas e competencias
Orientar a estratexia
Negocio, soporte e cultura
III.- Prepararse para competir
Dispoñemos das persoas adecuadas?
Como formo os equipos eficaces e eficientes?
Que actitudes e aptitudes deben ter os membros do equipo en función ao obxectivo?
O talento do equipo e a dirección por implicación
Cadro de mando integral ( BSC)
IV.- Diagnóstico Económico Financeiro
Situación da contorna económica
As claves do estado económico da miña empresa
V.- Análise Financeira
Rendibilidade
Fondo de manobra
Planificación Financeira
Análise de Investimentos
Produtos Financeiros
Custo de Capital
Liquidez. Poderei atender aos pagamentos a curto e a longo prazo?.
Independencia financeira. Ten a empresa suficiente independencia financeira das entidades de crédito e acredores?
Endebedamento. É correcto o endebedamento en canto a calidade e cantidade?
Garantía. Teño  suficentes garantías para facer fronte a terceiros?
Capitalización. Está a empresa suficientemente capitalizada? É correcta a proporción de recursos propios e alleos?
Xestión de activos. É eficiente a xestión de activos en que inviste a empresa?.
Equilibrio financeiro. Esta o balance suficientemente equilibrado desde o punto de vista patrimonial e financeiro?
VI.- Implementación do novo proxecto de innovación
Capacidades, habilidades, competencias, compresión e coñecementos económicos e financeiros
Xestión e control económico - financeiro das fases do proxecto de innovación
Contorna e condicións económicas e financeiras
Opcións de financiamento
VII.- A adaptación ás actuais e futuras tecnoloxías da información e o posicionamento do produto no mercado a futuro
A segmentación e especialidade
O  importantisimo elemento diferenciador
As tendencias da promoción turísticas
O obxectivo cara ao cliente final e fidelización
VIII.- Marketing dixital: o cambio constante
A psicoloxía do consumidor: adaptación de mensaxes
Marketing de Contidos
A conversión
Novos retos da comunicación
Estratexias de  Mk nun contexto global
IX.As Marcas e o seu significado
A importancia das marcas
Marcas de produtos e marcas de servizos
Claves para un bo desenvolvemento de marca
Estratexias de  branding para empresas de servizos
X.- As normas e procedementos no sector turístico
Para que?
Compensa adherirse ás normas e procedementos nas diferentes áreas que afectan ao meu produto?
Que aporta un plan de normas e procedementos?
Normas e procedementos obrigatorias a curto prazo
XI.- O  ambito económico das normas e procedementos
Calidade  versus non calidade e os seus custos
Economía circular
Informes NON FINANCEIROS.
Rendibilidade e beneficio das certificacións.
Que certificacións son máis adecuadas de acordo ao perfil e mercado dos meus usuarios?.
Que erros cometéronse con algunhas certificacións e como encausalas
adecuadamente?.
Axudas económicas para certificarse.
XII.- A Xestión de implementación das certificacións
Planificar e organizarse para un proceso de certificación.
Identificación de riscos e oportunidades.
Posta en marcha do sistema de xestión.
Auditorias internas, as súas claves para un proceso exitoso, eficiente, eficaz e práctico.
Casos prácticos. Non conformidades e accións  correctivas.
XIII.- A Xestión Ambiental como parte da estratexia
Por que pensar nun sistema de xestión ambiental?
Que é a xestión ambiental? Os seus beneficios
Clasificación da xestión ambiental: xestión de residuos, xestión de emisións, xestión de recursos  hídricos,
xestión da enerxía. etc…
Caso práctico dun modelo de xestión ambiental
Introdución ás memorias de sustentabilidade.

FORMADORES:
José Manuel Carbó. Especialista en Dirección e Xestión Hostaleira
Pablo Granell. Especialista en marketing e ventas dixitais.
Jesús Menéndez. Especialista en asesoría bancaria para proxectos turísticos
Antonia Blanquer. Especialista en sostenibilidade e procesos.

DATAS:  Do 16 de setembro ao 19 de novembro.
Presentación do curso: xoves 16 de setembro de 2021
Curso de Formación: 20 de setembro a 15 de novembro
Asesoria e Avaliación: 16 novembro a 19 de novembro

Horario:  luns a venres de 16:00 a 18:00 horas.

Primeiro bloque: Estrutura e Organización
• Docente: José Manuel  Carbó
• Inicio: luns 20 de setembro de 2021
• Finalización: venres 01 de outubro de 2021
Segundo bloque: Economía e Finanzas (*)
• Docente: Jesús  Menéndez
• Inicio: luns 04 de outubro de 2021
• Finalización: venres 15 de outubro de 2021
*Este bloque terá 13 minutos extra cada día, para compensar o día 12 de outubro por ser día festivo.
Terceiro bloque: Marketing e Vendas dixitais
• Docente: Pablo Granell
• Inicio: luns 18 de outubro de 2021
• Finalización: venres 29 de outubro de 2021
Cuarto bloque: Normas e Procedementos (*)
 Docente: Antonia  Blanquer
Inicio: martes 02 de novembro de 2021
Finalización: luns 15 de novembro de 2021
* Iníciase o martes 2 de novembro de 2021, por ser o luns 01 de novembro de 2021 día festivo.
Quinto Bloque: Asesoría e avaliación

• Inicio: martes 16 de novembro de 2021
• Finalización: venres 19 de novembro de 2021
• Dinámica: Procederase a fixar unha cita fixa de cada participante con cada docente ao comezo do curso nas datas deste bloque. O participante deberá enviar previamente un informe coa descrición, ideas e consultas específicas do seu proxecto en cada área.

Nº PRAZAS: 25

DESTINATARIOS
Dirixido  a directivos e persoas con capacidade de decisión en aloxamentos de Galicia,  especialmente en contornas rurais  e aloxamentos singulares que queiran adaptar o seu negocio e a súa oferta ás novas tendencias que demanda o mercado trala pandemia.


CRITERIOS DE AVALIACIÓN

O requisito para poder acceder á avaliación e 5º bloque será co mínimo de asistencia do 80% do curso.
Os participantes deberán presentar antes de comezar o 5º bloque de asesoría, un proxecto sobre o cambio  para efectuar ou unha nova unidade de negocio, no  cal integrarán as ferramentas que foron explicadas durante o curso e con base nelas,  os catro docentes avaliarán o aproveitamento dos coñecementos  ensinados.
A avaliación consistirá sobre 5 puntos importantes de cada bloque e o docente confirmará o aproveitamento e implementación no proxecto.
A suma total das  evaluaciónes dos catro bloques dará como resultado o concepto de aprobado ou suspendido en cada caso.

CERTIFICADO
Obterán certificado de participación expedido por Turismo de Galicia  de 80 horas de formación os que superen o curso de acordo aos criteros de avaliación.


PREZO DO CURSO

O curso é gratuíto para o participante, financiado por Turismo de Galicia.
 

INSCRICIÓN
Este curso está COMPLETO
Máis información:  formacion.turismo@xunta.gal

Arriba