As campañas de promoción do destino turístico Galicia desenvolvidas nos anos 2015 e 2016 están cofinanciadas pola Unión Europea, no marco do Programa Operativo FEDER Galicia 2014-2020.
É unha ferramenta de xestión para a Xunta e unha folla de ruta que marca as directrices para favorecer a conservación e protección do Camiño.
A Estratexia nace da necesidade de mellora da competitividade do noso turismo, o cal pretende posicionarse coma sector clave da economía galega, sendo precisa a colaboración dos eidos público e privado para o seu impulso
Estratexia para o desenvolvemento do turismo termal
Cooperación transnacional orientado a xerar, intercambiar e transferir innovación e promoción do sector turístico
O Plan de Accesibilidade Turística de Galicia e do Camiño de Santiago ten como obxecto impulsar un conxunto de iniciativas para a mellora do turismo accesible en Galicia nos próximos anos, partindo dun traballo de análise en profundidade da situación actual. Esta análise estuda a demanda e a oferta do destino, as tendencias do mercado a nivel global e nacional con especial enfoque no turismo accesible.
Lembra que pode haber recursos que non estean xeorreferenciados e, polo tanto, non os esteas visualizando.