É unha ferramenta de xestión para a Xunta e unha folla de ruta que marca as directrices para favorecer a conservación e protección do Camiño.
A Estratexia mellora o seu posicionamento nacional e internacional tras a crise da COVID-19 con base nos seus atributos característicos: a natureza e a paisaxe, a hospitalidade da súa xente, o patrimonio, a gastronomía e a cultura propia que lle outorgan o seu carácter singular e único, co Camiño de Santiago como principal embaixador da marca Galicia.
Estratexia para o desenvolvemento do turismo termal
O Plan de Accesibilidade Turística de Galicia e do Camiño de Santiago ten como obxecto impulsar un conxunto de iniciativas para a mellora do turismo accesible en Galicia nos próximos anos, partindo dun traballo de análise en profundidade da situación actual. Esta análise estuda a demanda e a oferta do destino, as tendencias do mercado a nivel global e nacional con especial enfoque no turismo accesible.
Cooperación transnacional orientado a xerar, intercambiar e transferir innovación e promoción do sector turístico
Lembra que pode haber recursos que non estean xeorreferenciados e, polo tanto, non os esteas visualizando.