Mellora a túa reputación online e offline con 2 ferramentas para o teu negocio de hostalería
Pechado
MATRÍCULA:
Gratuíta
DATA:
21 de outubro de 2013.
HORARIOS:
De 10:00 a 13:30 horas
DESTINATARIOS:
Responsables de calidade, responsables de departamentos, xerentes e/ou directores de establecementos hostaleiros (aloxamentos e servizos de restauración).
Darase prioridade a aqueles establecementos que estean certificados coa Q de Calidade Turística ou que a estean a implantar.
Nº MÁXIMO DE PARTICIPANTES:
20
OBXECTIVOS:
Mostrar a utilidade e funcionalidade de dúas ferramentas para mellorar o sistema de atención ao cliente.
Programa
PROGRAMA:
10:00 - 10:15 Presentación da xornada
10:15 - 10:30 Importancia da presenza “online”
Fomentar a participación dos asistentes a través do noso #hastag para que poidan ver as posibilidades e oportunidades das redes sociais en tempo real.
10:30 - 11:15 Presentación SOS Cliente e dinámica sobre a aplicación
“A importancia de escoitar aos teus clientes”
11:15 - 11:30 Pausa
11:30 - 12:15 Presentación de unamesaporfavor.com e da importancia da imaxe “online”
12:15 - 12:30 Roda de dúbidas e preguntas