Galicia conta cun patrimonio natural e cultural que a fan única. Entre os seus múltiples recursos endóxenos, un deles destaca notablemente pola súa abundancia, calidade e singularidade, e que constitúe unha vantaxe diferenciadora e competitiva respecto a outros destinos tanto a nivel nacional como internacional: as súas augas termais.
Cunhas 300 captacións de augas termais dispersas por todo o territorio galego, con 21 balnearios con máis de 3.000 prazas hoteleiras, con múltiples mananciais, pozas e casas de baños, Galicia conta cunha oferta de turismo termal potente e con grande potencial de consolidación.
Galicia é a comunidade líder no conxunto do Estado en canto á oferta minero-medicinal, con máis do 20% dos establecementos balnearios e tamén é a comunidade con maior número de establecementos termais distinguidos coa Q de calidade do Estado.
O turismo termal en Galicia é un dos produtos turísticos con maior grao de especialización e singularidade, con maior capacidade de desestacionalización da demanda, con poder para a captación de máis segmentos de público, de gran atractivo para a articulación de oferta turística combinada con outros produtos ou servizos relacionados co patrimonio cultural, natural, enogastronómico, deportivo, etc.
O Plan de Turismo Termal para os anos 2014-2020 persegue un gran obxectivo central e tres obxectivos específicos:
- Obxectivo central: Poñer en valor turístico os recursos naturais e culturais de Ourense, estruturando a oferta, os recursos e os servizos de tal xeito que conduzan á creación do destino Ourense, Provincia Termal.
- Obxectivos específicos:
No Plan establécense cinco liñas estratéxicas:
L.E.1: Planificación Termal: Lexislación, planificación, e xestión integrada que acolla a todos os axentes e ordene a cooperación publico privada.
L.E.2: Infraestruturas Termais: Mellora, diversificación e creación de infraestruturas termais que caractericen ao destino, adaptadas aos seus entornos e contemplando as súas accesibilidades.
L.E.3: Produtos Termais: Deseño e integración de produtos turísticos de base termal que engloben todos os potenciais recursos ourensáns, enfocados aos diversos segmentos da demanda.
L.E.4: Coñecemento Termal: Cultura, investigación e desenvolvemento termal.
L.E.5: Promoción Termal: Marca, imaxe, comercialización, e participación en redes.
Lembra que pode haber recursos que non estean xeorreferenciados e, polo tanto, non os esteas visualizando.