20 set 2018

Galicia presenta a súa oferta turística na feira Jata de Xapón, un país que achegou este ano preto dun 6% máis de viaxeiros

No eido da promoción internacional do destino, a Comunidade galega acolleu estes días dúas viaxes de familiarización para xornalistas e axentes de viaxes

 
Galicia en JATA 2018.

 A directora de Promoción de Turismo de Galicia, Carmen Pita, encabezoua a representación galega que participou na feira JATA Travel Showcase 2018, que se celebrou na capital de Xapón e na que a Comunidade galega contou cun espazo para promover a súa oferta turística entre os milleiros de persoas que visitaron este certame ao longo das súas catro xornadas.

 
JATA é unha feira xeral de turismo organizada pola Japan Association on Travel Agents. É un dos certames de maior tradición dentro do mercado nipón. Turismo de Galicia, dentro da súa estratexia de internacionalización, estivo presente por oitavo ano consecutivo.
 
Antes da apertura da feira tivo lugar un workshop no que Turismo de Galicia estivo presente con citas cos operadores xaponeses interesados en incluír Galicia nos seus programas, así como de reforzar o contacto cos que xa traballan a nosa Comunidade. Por outra parte, durante a feira, a OET en Toquio organizará un encontro de traballo con operadores, medios de comunicación e profesionais do turismo, acción na que tamén estivo presente Galicia.
 
Galicia continúa a ser un destino en alza para o turista xaponés, que aprecia de xeito especial a nosa riqueza cultural e monumental, a gastronomía, a natureza e o Camiño de Santiago. Neste ámbito, Galicia presentoulles aos operadores turísticos as posibilidades que ofrece a Comunidade para a organización de viaxes turísticas. Ademais, o público final puido obter directamente información sobre a oferta turística da comunidade galega.
 
Este ano estase a rexistrar un aumento do 5,7% na demanda turística de Xapón en Galicia como consecuencia da mellora da estadía media dos viaxeiros procedentes deste país.

Noruega e Polonia
Dentro do labor de promoción do destino, Turismo de Galicia tamén organizou estes días dúas viaxes de familiarización para periodistas noruegueses e axentes de viaxes polacos.
 
No caso dos profesionais nórdicos, achéganronse a parte da oferta enoturística galega. Na súa estadía, puideron coñecer varias adegas e a oferta complementaria que ofrecen distintos territorios acollidos ás denominacións de orixe protexidas dos viños galegos.
 
Por outra parte, esta semana un grupo de axentes de viaxes de Polonia visitarán a Comunidade ao obxecto de coñecer parte dos seus recursos e servizos turísticos. Así, terán a oportunidade de coñecer a oferta turística de parte das cidades galegas, a Ruta da Camelia que inclúe unha ducia pazos e os seus xardíns, o Camiño de Santiago, a oferta enogastronómica e o Parque Nacional Marítimo Terrestre das Illas Atlánticas de Galicia.
 
Arriba