07 nov 2014

Turismo presentou a oferta turística galega e o Camiño de Santiago no Festival brasileiro de Gramado

Trátase dunha feira turística exclusiva para profesionais que se celebra no sur de Brasil, con influenza en Arxentina, Uruguai e Paraguai.

Este é para Galicia un dos principais mercados emisores de Latinoamérica e supón un 4% do total do turismo internacional de Galicia.

Stand de Galicia no Festival de Gramado.

A Xunta de Galicia, a través de Turismo de Galicia, presentóulles aos operadores turísticos do sur de Brasil a oferta turística xeral da Comunidade galega e o Camiño de Santiago, dentro do Festival de Gramado, unha feira de carácter exclusivamente profesional que se celebrou ao longo dos días 7 e 8 de novembro nesta cidade do estado brasileiro de Río Grande do Sur.

Nesta ocasión Turismo de Galicia instalou un recinto de 21 metros cadrados no que os visitantes puideronn achegarse aos produtos e servizos turísticos de Galicia, así como á historia e ás distintas rutas do Camiño de Santiago.

Ademais, representantes do departamento de Turismo da Xunta de Galicia mantiveron xuntanzas con operadores turísticos presentes neste certame, considerado un dos máis importantes centros de negocios turísticos do sur de Brasil, con influenza noutros países do Cono sur americano: Uruguai, Paraguai e Arxentina.

Turistas e peregrinos brasileiros
Canto á demanda turística de Brasil no mercado turístico galego, cabe salientar que, segundo datos da Enquisa en destino realizada por Turismo de Galicia, os brasileiros son uns dos principais clientes turísticos da comunidade galega, xunto os arxentinos, mexicanos e venezolanos.

Por outra parte, ao longo do pasado ano, un total de 2.431 brasileiros fixeron o Camiño de Santiago, que supuxeron o 2,2% dos peregrinos totais que chegaron a Compostela en 2013. No que vai deste ano a cifra de peregrinos chegados de Brasil ascende xa ata os 3.168.

Arriba