Este proxecto de dimensións transnacionais abrangue unha amplia área xeográfica europea xurdindo como continuación ao Loci Iacobi coa pretensión de consolidar o Camiño de Santiago como primeiro Itinerario Cultural Europeo de alto valor histórico por medio do intercambio de experiencias de investigación, promoción e dinamización turística e cultural dos territorios socios do proxecto (Le Puy, Xunta de Galicia, Namur, Vila Pouca de Aguiar, Municipalidade de Asis, Viaxes Viloria e Le Puy Hotels).
O Camiño de Santiago está recoñecido na actualidade como Itinerario Cultural Europeo polo Instituto Europeo de Itinerarios Culturais e clasificado como Patrimonio Mundial da Humanidade pola UNESCO así pois, o proxecto Loci Iacobi 2 o que pretende é desenvolver as diversas rutas que compoñen os Camiños de Santiago como produto turístico e consolidalas como Itinerario Cultural Europeo a través da creación e promoción de novos contidos turísticos mediante a introdución das novas tecnoloxías da información e comunicación, destinados a varios segmentos de mercado: peregrinos tradicionais, turismo relixioso, cicloturistas e turismo de natureza así como diversos segmentos sociais: persoas con diferentes discapacidades, xubilados e xente xoven.
Un dos principais obxectivos de Loci Iacobi 2 é a posta en marcha dunha marca europea única que identifique a todas as vías europeas do Camiño de Santiago e todos os seus servizos turísticos e equipamentos para facer posible a súa comercialización como un producto turístico temático coherente e altamente competitivo a nivel europeo.
Este proxecto tamén pretende contribuir de xeito notable a unha maior implicación das Pemes e á sostibilidade das vías do Camiño de Santiago mediante o establecemento de criterios de calidade e selección para todos os socios.
As actividades que desenvolve este proxecto son:
Lembra que pode haber recursos que non estean xeorreferenciados e, polo tanto, non os esteas visualizando.