CALIDADE TURÍSTICA

06 Mar 2017

ATENCIÓN AO CLIENTE PARA RESTAURANTES DA RUTA DA LAMPREA

Pechado

A escola de Turismo Itinerante pon en marcha 3 cursos para os restaurantes pertencentes á ruta da lamprea que desexen mellorar o seu servizo, a súa presenza nas redes e facer una xestión eficiente.

 CURSO PECHADO

 

Curso Atención ao cliente para restaurantes da Ruta da Lamprea

 

Formador: Ángel Benavente

Data: Luns, 6 de marzo de 17.00 a 21.00 h.

Lugar: Restaurante Os Pirús

Contidos:

-          Calidade e técnicas na atención ao cliente.

-          Tipoloxías de cliente.

-          Tratamento de queixas e reclamacións etc.

-          Información e coñecemento da Ruta da Lamprea

-          Actividade práctica “como dar un bo servizo en sala”

 Máis información en formacioncontinua@cshg.es ou no número 981 54 25 92

Programa

 

RELATED LINKS...

Arriba